
Ten precyzyjnie zaprojektowany wałek rozrządu jest bezpośrednim zamiennikiem OE 12625437 (SP011-16) i został stworzony specjalnie w celu przywrócenia wydajności silników ciężarówek GM Gen3/4 LS zgodnych z Norris z lat 1999–2013. Wykonany z dokładnymi wymiarami OEM, pasuje do silników 4,8 l, 5,3 l, 6,0 l i 6,2 l, zapewniając niezawodne i prawidłowe dopasowanie bez modyfikacji. Wykonany z wytrzymałego żeliwa szarego wałek rozrządu oferuje lepszą odporność na zużycie i większą wytrzymałość zmęczeniową, aby sprostać wymaganiom silników o dużym przebiegu. Hartowanie wysokoczęstotliwościowe zwiększa gęstość powierzchniową i twardość, zapewniając doskonałą odporność na korozję oleju silnikowego i płynu chłodzącego, co wydłuża żywotność części w trudnych warunkach pracy. Utwardzone powierzchnie krzywek zmniejszają zużycie styku krzywki z popychaczem przy wysokich obrotach, co przekłada się na płynniejszą pracę zaworów, cichszą pracę i bardziej stabilną pracę. Ponieważ przywraca geometrię i rozrząd do specyfikacji OEM, ten wałek rozrządu może odzyskać utraconą moc i właściwości jezdne spowodowane zużyciem lub wżerami na wałkach rozrządu. Montaż odpowiednio dopasowanego wałka rozrządu poprawia reakcję przepustnicy, jakość biegu jałowego i ogólną wydajność silnika, co czyni go opłacalnym sposobem na wydłużenie jego żywotności. Należy pamiętać, że sprężyny zaworowe nie są dołączone do zestawu, dlatego zaleca się jednoczesną wymianę zużytych sprężyn i popychaczy, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Idealny do remontów, renowacji lub modernizacji silnika, ten wałek rozrządu zapewnia niezawodność na poziomie OE bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów dealerskich. Jeśli szukasz niezawodnego zamiennika, który charakteryzuje się trwałością, odpornością na korozję i precyzyjnym montażem, ten wałek rozrządu to mądra inwestycja, która zapewni sprawne działanie Twojego pickupa LS.
Wysoka kompatybilność z wałkiem rozrządu Norris NSR do ciężarówek GM Gen3/4 z lat 1999–2013; pasuje do silników LS o pojemnościach 4,8 l, 5,3 l, 6,0 l i 6,2 l. Precyzyjna renowacja zgodnie z OE 12625437 (SP011-16), w pełni zgodna z oryginałem; sprężyny nie są dołączone. Wytrzymała konstrukcja z żeliwa szarego poprawia odporność na zużycie i wytrzymałość zmęczeniową, zmniejszając zużycie styku krzywki z popychaczem przy dużej prędkości. Hartowanie wysokoczęstotliwościowe zwiększa gęstość i twardość, zapewniając lepszą odporność na korozję oleju silnikowego i płynu chłodzącego w trudnych warunkach. Przywraca wydajność utraconą w wyniku zużycia i starzenia, wydłużając żywotność silnika i poprawiając jego ogólną sprawność.
Dostawa możliwa już 19.11.
Od 440 zł
Do 14 dni
100% bezpiecznie